login

Zaloguj się
Używamy plików cookies w celach statystycznych, reklamowych, funkcjonalnych oraz dla ułatwienia korzystania z serwisu www.kultowealkohole.pl. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień proszę ustawienia swojej przeglądarki, tak aby pliki cookies nie mogły być zapisane. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas plików cookies, proszę opuść tą stronę. Dalsze przeglądanie oznacza Twoją zgodę na używanie przez nas plików cookies. Tak, akceptuję cookies
  News

Wirtualny sommelier już dostępny dla polskich konsumentów

07 / 11 / 2019
Dzięki najnowszej kampanii z wykorzystaniem technologii AR – rozszerzonej rzeczywistości, konsumenci kupujący wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, mogą wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez profesjonalnego sommeliera.

Augmented Reality (AR),rozszerzona rzeczywistość, to połączenie świata rzeczywistego ze światem cyfrowym. Technologia ta jest rynkową rewolucją, zmieniającą sposób interakcji konsumenta z marką. AR tworzy nowe możliwości w obszarze komunikacji marketingowej, integrując innowacyjne rozwiązania z produktem, który tym samym staje się narzędziem bezpośredniego kontaktu z konsumentem.

Projekt jest absolutną innowacją i pierwszym tego typu narzędziem dostępnym dla polskich konsumentów. Aby w pełni doświadczyć możliwości, jakie otwiera przed nami rozszerzona rzeczywistość, wystarczy tylko sięgnąć po smartfon i aplikację VIUU. Za jej pomocą, po zeskanowaniu etykiety wina, konsument ma okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat poszczególnych wariantów win. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości na tle etykiety pojawia się postać sommeliera, który przekazuje informacje na temat danego produktu w angażujący i jednocześnie przystępny sposób.

W projekt zaangażowano łącznie dziesięć wariantów win: sześć należących do hiszpańskiej winnicy Torres, jednej z najwyżej ocenianych winnic europejskich i laureata wielu prestiżowych nagród, oraz czterech należących do winnicy Mare Magnum, położonej na słonecznej Sycylii. Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku i wspierana będzie materiałami POS w punktach sprzedaży oraz w wybranych punktach gastronomicznych.

O tym, jak korzystać z pomocy e-sommeliera, konsumenci mogą się również dowiedzieć z materiału wideo dostępnego pod linkiem: https://vimeo.com/360248559

sommelier | torres